HTML

Funny Side

I'm fed up.

Friss topikok

  • r ! d 3 r: @eS: •meguntam •nem látom értelmét •nincs rá időm de msnen megdumálhatjuk :P (2009.05.28. 16:29) zene
  • Harmincaska: seggáll =D (2008.12.27. 21:41) békávé
  • bpcj: Kösz :D (2008.12.09. 19:49) Oh my
  • #76: ezt myvip böngészés közben leltem sajnálom büntet (2008.11.28. 17:16) Ez+az
  • #76: Jó lett! Mindenben egyet értek+még annyi h sok embernek nem fontos de én minden nap közlekedek 50-... (2008.11.27. 17:45) I'm fed up+Bkv

Linkblog

2008.12.12. 17:57 bpcj

Thank you BKV

A BKV semmit sem tanul :D Egyre hülyébbek a sofőrök.Komolyan hamár valakit elküldenek vezetni X vonalra mértnem kell megtanulnia az útvonalat?Volt példa rá,hogy 10 percet állt a megállóban a busz mert a sofőr felhívta a központot,hogy merre kell menni.Jajj,komolyan mondom ezek fájnak.Így énis simán mehetek,de tényleg,majd elhívogatom a kp.-t megállónként,higy merre kell menni.Gondoljatok bele mi mehet a BKV központban.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Na mindegy.Közeledik a karácsony,úgyhogy egyre több remek ajándékötletet hallani az utakon.Egy srác meg egy csaj pofázott erről a buszon,a srác pedig "videókártyát" kért.Csaj elborzadva kérdezi,hogy Mi az a videókártya?Nem vagyok nagy kocka,de ezt még énis kitalálom,mellesleg a csaj előtte arról beszélt,hogy leteszi az INFO érettségit.Sok sikert :D Mindenesetre ami vicesebb az ma történt:

"Te mit kérsz karácsonyra?"-by 1 srác

"Én egy faszt!"-by másik

Kurvajó vicc,nemde?János közeli rokona lehetett.Vagy csak sokat néz mostanában Fogdd a pénzt és fuss.

 

Képzeljétek találkoztam az ördöggel.Igaza volt a Mónika-shows csajnak,tényleg nagy,csúnya,randa.Szarva volt,bár körmei nem,mert épp előttem járt manikűrösnél.Engem is meg akart erőszakolni,feltűnően akcentussal beszélt.Végül nem tetszett neki az alakom,ezért megúsztam de durva volt.Már előkapta a nagy,csúnya,randa dákóját,de ekkor megjelent előttem a Robot Chicken méltán híres főhőse,Bro 'lil' Chicka'(bezony,nigger volt) és galaktikus gilisztostorával(PWNRZ!) legyőzte a nagy,csúnya,randa ördögöt pontozásban 117-103ra.Mielőtt kérdezitek,nem,nemszívtam semmit,teljesen tiszta vagyok,a fehér por az orrom körül csak cukor,semmi egyéb!A valóságot írtam le,bíródág előtt is tanúskodom akár az ördög ellen is.POWA!

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: szar bkv ördög chicken


A bejegyzés trackback címe:

https://seethefunnyside.blog.hu/api/trackback/id/tr9819402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása