HTML

Funny Side

I'm fed up.

Friss topikok

  • r ! d 3 r: @eS: •meguntam •nem látom értelmét •nincs rá időm de msnen megdumálhatjuk :P (2009.05.28. 16:29) zene
  • Harmincaska: seggáll =D (2008.12.27. 21:41) békávé
  • bpcj: Kösz :D (2008.12.09. 19:49) Oh my
  • #76: ezt myvip böngészés közben leltem sajnálom büntet (2008.11.28. 17:16) Ez+az
  • #76: Jó lett! Mindenben egyet értek+még annyi h sok embernek nem fontos de én minden nap közlekedek 50-... (2008.11.27. 17:45) I'm fed up+Bkv

Linkblog

2008.11.27. 17:36 bpcj

I'm fed up+Bkv

Sziasztok.

 

Az egész blogolás ötlet onnan indult,hogy vannak helyzetek,amikor elképesztően kitudok akadni másokon és kíváncsi vagyok,mások hogy gondolják.

Egyik nap suliból hazajövet a Ferenc körúton udvarias Bkv-ellenőrök azzal vártak,hogy "nincsen mötró eridj".OKÉ.Azon nem kapom fel a vizet,hogy nem tanítják meg őket "böszélni",mert minek,de könyörgöm,abból,hogy "nincsen mötró" nekem az jön le,hogy a 3as metró eltűnt,nincs többet metróvonal,se metró.Aztán szerettem volna eljutni a Határ útra,így irány a 99es.Egyik megállónál én balf@sz leszálltam,hogy xy-nak ne kelljen az emberek fején át leszállnia,de persze elémtolakodott x másik ember,így nem tudtam visszaszállni.Ezek után a 99esek 15 percenként jöttek,egyikre se tudtam felszállni,így gyalogolhattam át a kbaszott a népligeten.Hurray.

Úgyhogy gondoltam írok egy levelet a BKV-nak,persze nem küldöm el,mert szarnának rá,de azért... :)

T. ügyintéző,

Ön valószínű szarni fog arra,amit én most leírok,mert egyáltalán nem a maga hibájából történik ami,valószínűleg énis szarnék a maga problémáira,mivel énsem tehetek róla,hogy maga dagadt/ronda/hülye vagy épp nem.Azért írok,mert felháborítónak tartom,ami maguknál "tömegközlekedés" néven folyik.Marha idegesítő,hogy az ember fizet 3000/9000 forintokat egy bérletért,amiért azt kapjuk,amit.Előszöris,a járataik nevetségesen ritkán járnak.Mondják meg mért jó az,ha az emberek összezsúfolódva utaznak,úgy,hogy nemegyszer megtapossák a másikat,ha köhögnek,akkor az egymás pofájába megy,hogy bámulhatom panorámából,ahogy valaki ásít.Elhiszem,hogy nincs elég busz,de elég lenne,ha "Kovács Károly" vagy akármelyik vezetőnek megrugdosnák a seggét és az illető nem a reggeli fánkjával/kávéjával foglalkozna,hanem azzal,hogy időben odaérjen az A KIBEBASZOTT BUSZ!Másodszor,mért kell felengedni minden szörcsögő/hörcsögő/prüszkölő/nyáladzó/bűzölgő csövest (nincs bajom a csövesekkel,énis kerülhetek ilyen helyzetbe,de mégis) a buszra?Komolyan állandóan az megy,hogy "Jajj,annyi ember nem vezs jegyet és jajj és jaaaaaj!",de könyörgöm,ne mondják már nekem,hogy "Pálinkás Pisti" koldus aki 10 másodperccel előbb még a megállóban zsömlére kért tőlem 9 forintot,az 10 másodperc alatt vett egy 2-300 forintos jegyet.Őszintén,tudom elképesztő,de nem mindig van kedvem 1-1 csövessel megvitatni,hogy "nekem basszad meg az anyád mert én légvédelmi rakéta vagyoK",vagy "képzeld régen én a lujzát szereteee..és elhagyott éééés...".Harmadszor,mért ilyen kibaszott paraszt bunkó a sofőrök 90%-a.Oké,ki van írva,hogy "Kérjük ne álljanak az ajtó elé...",de könyörgöm,ha máshol nincs hely,akkor hova álljak,a legközelebbi öreg mami fejére?Igazából én fizetek azért,hoyg engem vigyen,nem ő nekem azért,hogy utazzak vele.Tehát összefoglalóul,elhiszem,hogy nincs elég buszuk,elfogadom,hogy az ellenőreik nem tudnak beszélni,mert nem ez a dolguk,de azért kérem ne állítsák nekem,hogy "nincsen metró",aztán ne mondják nekem,hogy "eriggy".Láttam már vezetőt,aki leszállítatta a csövest a járatáról,ezt kéne tudnia mindnek,van hangosbemondó,talán még a bunkó,hülye vezetőik is tudják használni-Annak aki olvassa/nézi/kidobja/elégeti ezt a levelet,köszönöm,hogy meghallgatott.

Ahoy mindenki.

 

 

 

 

1 komment

Címkék: szar bkv up fed


A bejegyzés trackback címe:

https://seethefunnyside.blog.hu/api/trackback/id/tr52791763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

#76 2008.11.27. 17:45:05

Jó lett! Mindenben egyet értek+még annyi h sok embernek nem fontos de én minden nap közlekedek 50-es villamossal és a vonalán kb. 3 hónapja a hannoveri villamosok helyett 1923-ból ránkmaradt hulladékvas furikázza az embereket!
süti beállítások módosítása