HTML

Funny Side

I'm fed up.

Friss topikok

  • r ! d 3 r: @eS: •meguntam •nem látom értelmét •nincs rá időm de msnen megdumálhatjuk :P (2009.05.28. 16:29) zene
  • Harmincaska: seggáll =D (2008.12.27. 21:41) békávé
  • bpcj: Kösz :D (2008.12.09. 19:49) Oh my
  • #76: ezt myvip böngészés közben leltem sajnálom büntet (2008.11.28. 17:16) Ez+az
  • #76: Jó lett! Mindenben egyet értek+még annyi h sok embernek nem fontos de én minden nap közlekedek 50-... (2008.11.27. 17:45) I'm fed up+Bkv

Linkblog

2008.11.28. 16:48 bpcj

Ez+az

Emo-k

Bármely értelmes ember tudja,hogy az emok a társadalom szemetéhez tartoznak.Nemcsak,hogy kibaszott idegelő,ha szembe kell néznem egy élő hajjal,de majd mindegyik.Valamelyik nap megnéztem a MyVip chatelők listáják,ahogy szoktam,jó sok idióta ember volt fennt persze.De megakadt a szemem egy emo csávón,akinek a nevét nem írhatom le,MSNen el lehet kérni,talán még emlékszem rá.Az illető becenevében is már az volt írva,hogy "EMOK JELIIIII" és a képeinél a kommenteket is megnéztem,hát a szokásos geci idegesítő,"SZEJÍÍÍÍÍÍ,PUXEEEE,AREEEE" dolgok megvoltak,de még megakadt valamin a szemem,nevezetesen,hogy az átlag emotól eltérően a srác kigyúrt volt.Énis járok konditerembe,nemis ritkán,elég érdekes látvány lehet egy emo srác a teremben.És ez az ember nemis tűnt gyengének.Megnéztem,ismert sztároknak hogy állna ez a szembe fésült haj,hát nemtudom--->

Arnold,én nem tudom,nem túl előnyös


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rambo,neki sem áll valami jól,de ki tudja,azért nézzétek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összegezve elég gáz,szóval nemtudom,de legyetek normális emberek,sokkal jobban jártok!

 

Miss MyVip 2008

A napokban tökéletesen lerombolta az életem az a tény,hogy nem indulhattam a "Miss MyVip 2008"-on,de majd a Mr. MyVip 2012-n remélem nyerek,előre gyűjtöm a szavazatokat.Egyes nők úgy próbálnak nyerni,hogy szolíd félmeztelen képeket tesznek ki magukról.Ezzel semmi baj nincs,nekem csak jó,ha egy csinos/helyes/aranyos nő kitesz magáról ilyen képet,de könyörgöm valakinek nagyon nincs önkritikája.Egy 150 kilós,ráncos,lottyadt "nő" teszi ugyan ezt.Nem vagyok sovány,de vannak határok :D Mindenesetre indíthatnánk egy peticíót,hogy indíthassam magam!

 

Fogd a pénzt és fuss!

Milyen szar ez????Itt nézem,le vagyok döbbenve,hogy WTF?????Milyen kérdések vannak komolyan mondom."A magyar nők hány százaléka hiszi azt,hogy a férfiaknak csak "arra" kellenek?" .MIEZ???MIEZ???És hülye emberek tippelgetnek,egy szőke,síkhülye nő beszél velük baromságukról!Arról kérdezgeti őket h a nők elégedettek-e a faszukkal meg mittudomén,katasztrófa.

Show rating:F

 

Ollót hagytak egy beteg testében műtét után

Ezt most hallottam,megintcsak nézni tudok,hogy állítólag képzett sebészek,hogy csinálnak ilyet.Nemtudom,de még miket lehet ott hagyni.Adok néhány tippet a jövő orvosainak.

Generátor-Tökéletes kiegészítő,kis súlytöbblet ellnében hatalmas energiát biztosít.

Villanypásztor-Apró tárgy,ami garantálja,hogy a beteg még visszatérő vendég lesz kicsiny intézményünkben.

Dezodor-A műtét közbeni unalom elűzésére remek móka és ha a beteg észreveszi,csak meg kell kérni,hogy melegítse fel a pontot,ahol a dezodor van,kliensünk máris felrobban és nem beszél.

Korda György:Virágeső-Remek CD,Korda Gyuri remeke,ha a beteget belfektetik egy cd lejátszóba,akkor az illető lejátszhatja a lemezt.Monja ezekután valaki,hogy nem tud énekelni.

Byez.

 

 

2 komment

Címkék: beteg myvip arnold emo tárgy 2008 rambo miss


A bejegyzés trackback címe:

https://seethefunnyside.blog.hu/api/trackback/id/tr58793380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

#76 2008.11.28. 17:15:27

hát hello.:D
tomi vagyok, és law bmx.^^
utálom a hülye embereket és akik nem fogják fel 3.jára sem azt, amit mondok.xD
na jó, nem vagyok bunkó.(asszem...)
aki akar jelöljön, vagy ott az msn, vegyen fel.szeretek ismerkedni^^
luw end píísz mindenkibe.

#76 2008.11.28. 17:16:25

ezt myvip böngészés közben leltem sajnálom büntet
süti beállítások módosítása