HTML

Funny Side

I'm fed up.

Friss topikok

  • r ! d 3 r: @eS: •meguntam •nem látom értelmét •nincs rá időm de msnen megdumálhatjuk :P (2009.05.28. 16:29) zene
  • Harmincaska: seggáll =D (2008.12.27. 21:41) békávé
  • bpcj: Kösz :D (2008.12.09. 19:49) Oh my
  • #76: ezt myvip böngészés közben leltem sajnálom büntet (2008.11.28. 17:16) Ez+az
  • #76: Jó lett! Mindenben egyet értek+még annyi h sok embernek nem fontos de én minden nap közlekedek 50-... (2008.11.27. 17:45) I'm fed up+Bkv

Linkblog

2008.12.08. 22:00 r ! d 3 r

békávé

A mai nap egy tipikusan olyan nap, amikor kurvára nincsen kedvem semmihez (max 1 dologhoz, de ahhozmeg csak lenne) mégis muszály csinálni valamit, így akadtam rá egy blogra, ami felkeltette bennem az alkotási vágyat, és hát azt meg most itt tudom levezetni. (na meg a sok feszültséget)

A buszon az ajtóban megálló és nem leszálló utasok

Hihetetlen, hogy ebben a rohadt városban egyszerűen SEMMI közlekedési intelligencia nincsen, és most nemcsak az autósokról beszélek… Akik a bkv szolgáltatásait igénybe veszik, azokban sincs semmi tudatosság, együttérzés, etc. A BKV tömegközlekedési eszközein rengeteg ilyen állatfaj él, én mégis azt gyűlölöm a legjobban, amelyik, ha kinyílik az ajtó, persze hogy pont annak a közepén áll, és egy KURVA LÉPÉST nem bírna arrébb mozdulni, csak azért, hogy a másiknak kényelmesebb legyen le-, felszállni, vagy másoknak kényelmesebbé tenni ezt a gyakorlatot. Oké, oké, bárkivel előfordul az ilyen, elbóbiskol, vagy éppen kimarad a reggeli kávéadag, na de... Valamelyik reggel a piros hetes buszon mentem éppen dolgomra, és a leghátsó ajtóhoz közel utaztam, az lépcső és köztem egy nénike (nem mammer), másik oldalamon két leszállni készülő csaj. Busz fullon, heringesdoboz effektus, a két csaj bizony csak akkor tud leszállni, ha megy az egész sor nénikéstől, meg velem együtt. Úriember lévén természetesen próbáltam helyet csinálni a kishölgyeknek, ám még mindig nem fértem hozzá a lépcsőhöz, hogy szabadon távozhassanak erről az undorító vaskupacról. Végső elkeseredésemben odaszóltam a nénikének, hogy „Tessék leszállni!” Válasz érkezett, csak épp nem értettem, mert a fülem el volt dugaszolva, ugye zenét hallgattam, de nőci mozdulatlanságából arra következtettem, hogy neki bizony esze ágában sincs nemhogy leszállni, de egy lépést arrébb mozdulni se.. Közben azért szerencsére kicsit ürült a busz így át tudtam magam préselni, de az ilyenek mindig kihozzák belőlem az állatot, és általában ezt azzal jutalmazom, hogy a célszemélyt életerősen meglököm vállammal és hátitáskámmal… Így járt a banya is, és meg is érdemelte, hogy rohadna meg (ha esetleg olvasná, akkor a kurva anyját! :)). Aztán mikor visszaszálltam már nem mert a szemembe nézni, pedig nagyon csúnya nézéssel inzultáltam…  Na mind1, az ilyeneknek tényleg rohadjon ki a bele…

 

Szemezgető harmincasok

Azért lehet ezeken az igénytelen közlekedési eszközökön értelmes dolgokkal is ütni az időt, például zenehallgatással például, de ez csak egy kiegészítő tevékenység, hiszen nem lehet egy egész órát (vagy többet) hedbengelve, léggitározva és tátogva végigmulatni csak úgy, ezért válasszunk mellé valami mást is, például olvasást, tanulást (ezeket csak akkor, ha kötelező), de az én kedvencem a flörtölés. Minden megálló izgalmas, hátha felszáll egy jóféle csaj, akivel aztán megállókon keresztül lehet szemezgetni, majd később beszélgetni, aztán hogy utána mi jön, az már csak a ráadás. Persze ez kettős játszma, részben azért, mert két ember kell, részben pedig, mert vagy van lehetőség vagy nincs. Na de mi van akkor, ha más is játszik, és olyan kezd el (próbál) velünk szemezni, aki nem az esetünk? Nos, cinkes, legjobb, ha nem figyelünk oda, mást keresünk tekintetünkkel, egy idő után lemond.. Vannak olyan szituációk, amikor ez sajnos nem lehetséges, hát a múltkor pont egy ilyenbe kerültem bele, velem szemben legalább 10 de inkább 15 évvel idősebb nő, és iszonyatosan bámul, bele a szemembe. Nem is lenne baj, mert örül az ember, ha tetszik az érett nőknek, de ez a nő olyan jó hármas osztályzatú volt. …csak nem ötös skálán, hanem legalább tízesen..  Ez azért furcsa, mert teljesen független és józan(!) szakértők megmondták, hogy egy jó hat és feles vagyok a tízesen, azt meg tudniillik, hogy +/-2 osztályos közegben illik pályázni, azon kívül nem nagyon. Na most kettőnk közt 3 és fél osztály volt, NAH…. És ha egyértelműen jeleztem neki, akkor MIÉRT ERŐSKÖDIK??? Meg úgy egyáltalán belegondolva… Mi a fasz kezdenivalója van egy harmincas nőnek egy épp felnőttkorba lépő sráccal??

A grátisz témába vág:

 

 

5 komment

Címkék: reklám bkv busz metró öreg bunkó utas flört szemezés


A bejegyzés trackback címe:

https://seethefunnyside.blog.hu/api/trackback/id/tr86812137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harmincaska 2008.12.27. 21:37:23

Bazz te a BKVn léggitározol?? akkor nem csak edzésen lehet rajtad röhögni? muhaha
Szücsi: és különben is nehogy azt hidd h egy büdös kurva egáltalán rád néz. pénzért se. harminc felett

Harmincaska 2008.12.27. 21:38:24

roli: szerintem szánalmas vagy, te telefosott búvárruha... puszcsi

Harmincaska 2008.12.27. 21:39:31

és ha van macskád,azt is...

Harmincaska 2008.12.27. 21:40:25

szücsi: azért ha van tesód és lány add már meg a telszámát h véletlenül se hivjam fel
süti beállítások módosítása