HTML

Funny Side

I'm fed up.

Friss topikok

  • r ! d 3 r: @eS: •meguntam •nem látom értelmét •nincs rá időm de msnen megdumálhatjuk :P (2009.05.28. 16:29) zene
  • Harmincaska: seggáll =D (2008.12.27. 21:41) békávé
  • bpcj: Kösz :D (2008.12.09. 19:49) Oh my
  • #76: ezt myvip böngészés közben leltem sajnálom büntet (2008.11.28. 17:16) Ez+az
  • #76: Jó lett! Mindenben egyet értek+még annyi h sok embernek nem fontos de én minden nap közlekedek 50-... (2008.11.27. 17:45) I'm fed up+Bkv

Linkblog

2008.11.29. 14:04 bpcj

Mammerek,stb.

Mammerek

Kis társadalmuk egy részét az öreg nők alkotják.Mindenkinek van/volt nagyanyja,gondolom egy részetek szereti őket,énis bírom az enyém,de sajnos az öreg nők jelentős része a sz@rt kiirritálja belőlünk.Általános helyzet,hogy valaki ül a buszon és egy öreg nő odasántikál/rohan/sprintel hozzá.Persze az ember röhtön kapja a "khmmmmmm a FIATALEMBERNEK FEL KÉNE ÁLLNIA de persze ÚGYSE HALLJA!",vagy "az én időmben mi MINDIG ÁTADTUK A HELYET az ÖREGEKNEK".Igazából kibaszottul nem figyel rájuk senki,nemis azért mert fel kéne állni,csak én legalábbis iylen szintű "kéréseknél" nem épp állnék fel.A másik az,hogy gyakran lehet látni,hogy országunk fantasztikus tömegközlekedési vállalatának járataira felszáll egy mammer,bottal,de amint üres hely van a láthatáron bedurvul és bottal csakpkodva vágja magát előre a tömegben,tiszta Rambo.Egyébként meg az öreg nőket lehet csoportosítani,van elég sok fajtájuk,bár összemosódások előfordulhatnak,hála istennek azért a normális csoportot többen képviselik,bár ki tudja.

Na nézzük:

1.Standard Mammer:Ilyenek az átlagos nagyik,kicsit szeretik eztis,aztis,de nem oylan kirívóan,hogy ez feltűnjön bákinek,az ilyeneket lehet szeretni,ha rokon,de legalábbis nincs velük semmiféle probléma.

2.Rikitozó Mammer:Ez a már említett,buszon helyért károgó típus,amelyek igen idegesítően hatnak,főleg ha az ember fizikai melóüból/edzésről megy haza.Sokkal idegesítőbb,amikor egy meggálót mennek,de azért is kell a hely,amiután meg az a bajuk,hogy nem tudnak leszállni.

3.Sprinter Mammer:Szintén már beszéltem róluk,a buszra felszálló,helyért futkosó öreg nők,gyakran együtt jár velük a "Rikitozó" rulajdonság is.A legjobb amikor kajak megüt a botjáva,visszaszólnál,de egy szerencsétlen nyugdíjas nénivel mit veszekedjek,úgyse hall,beszélni is csak a "Mammerek nagylexionjából" tud,ebben olyan mondatok lehetnek,amivel tudják idegesíteni az embereket,vagy csak saját kódnyelvet használnak,mert mind ugyan azt beszéli.

4.Segítőkész Mammer:"Fiatalember,nincs beötve a cipőfűzője,akkorát fog esni,hogy...";"Fiatalember vegyen fel kabátot nagyon hideg van!"...stb,ezis rohadt idegesítő,mért hiszik azt,hogy bármi közük van ahhoz,hogy én pucéran/kifűzött cipővel/fasszal a számban/akárhogy járkálok,én járkolok úgy nem ő.Ha elesek az az én bajom lesz,ha ő elesik,az a sajátja,ehjhez tarthatná magát minden ember.

5.Piaci Mammer:Ilyet ritkán látok,nemsokat megyek piacra,de beleveszem azokat is,akik csak vásárolnak,az egészben a legvicesebb,hogy a "piaci élményeiket" a buszokon/villamosokon/megállókban vitatják meg,mindig elküldik a rákba az árusokat,mintha ők tehetnének arról,hogy drága a kenyér és ilyen common problem az,hogy a Pestszentlőrinci piac bizony 20 méterre van a buszmegállótól.A legjobb persze az "olyan szép húst vettem Katikám attól a kedves hentesúrtól" hát nem cuki?

6.Ex-prosti Mammer:Rikán látni iylet,de láttam már olyan 60-70 éves nőt,aki miniszoknyában egy topban és csizmában ropta az utakat.Elég szar látvány,ahogy a löttyedt testrészei összeérnek/ráncolódnak miegymás,marha gusztustalan.Kíváncsi vagyok,van-e aki még nem vonult "nyugdíjba":D."h nem lehet tudni h végződik a melle, és hol kezdődik a hasa"-by osztálytárs

7.Vak Mammer:"Fiatalember,elolvasná nekem azt a valamit mi van ráírva?".Ez persze nem lenne akkora gond,ha nem reklámtáblákra,szórólapokra és iylesmikre kérdeznének,hanem értelmes dolgokra.

A jövő:

1.Emo Mammer:Amikor jelen generációnk ezen söpredéke felnő,síró nagymamák lesznek mindenhol,akiknek sír a gyerekük és az unokáik is.Nagy családi sírások lesznek.Nemis karácsonyi ebéd,hanem karácsonyi érfelvágás.Hát nem romantikus???

 

Vásárlás

Most,ahogy nagy szomoramban nem indulhattam a Miss MyVip 2008-on,minden második csaj "Mit szeretek" részében ott volt,hogy vásárlás.Lehet én vagyok túl konzervatív,vagy túl férfi,de én kinem állhatom az egészet.Unalmas,idegesítő és sok hülye ember van mindenütt ahol vásárolni kell.Alapvetően gyakran kell elmennem egyedül bevásárolni.Az egész ott kezdődik,hogy bármit amit venni akarok,azt AKKOR amikor venni akarom,MINDENKI venni akarja.Ha akarok venni egy kiló húst,persze,hogy mindenki a húspultnál fog állni.Ha sajtot akarok,akkor mindenki sajtot vesz és "Tolle" helyett már csak Interspar gazdaságos sajt van.A ruhavásárlás nem oylan para,sztem életemben nem próbáltam fel még semmit,kb. 5 percig tart nálam,de hogy ne legyen olyan izgi,alap,hogy a kasszánál 10000 nő van előttem,akik épp akkor fosztják ki a boltot ruhákból.Az eladók 99%-ben lassúak és körülményesek,hogy még szarabb legyen.Ez tényleg csak mellékes tartalom mára,de azért idegel

 

Dicsák de szól az új mobilóóóóm

Ami szintén rohadt idegelő,amikor hangosan hallgatják a zenét a mobilukon pl. buszon/villamoson/megállóban/utcán.Egyszerűen nem tudom elhinni,hogy pont akkor és ott kell kipróbálni az újonnan vett,2000 FT-os Tesco Gazdaságos 2300-s mobilcsodájukat,vagy akkor kell meghallgatni a Király.Linda.feat.Szarjanko-Szeretem.ha.büdös.a.picsa.mp3-at.BTW,egy kibaszott füles 1000 ft,bármeik mobilhoz kapható.Lehet,hogy ettől menőnek tűnnek.Hát nemtudom,főleg amikor az ilyen minőségi dalszövegeket mennek mint kb.:

Szép vagy tö lááány,kicsi csodájááájm,

Enném szíved,lennék híííved.

ÓÓÓ kúúlnálaaak,szétbasználaaaak,

sáj de menő digó vágyok,szerötnek engem a szép lányook.

Hát ölmentöm ééén,a diszkóóóbá

Előkáptam a hásamot,ráis bukták már a csájok.

De fitt vágyoook,digó vááágyok

HUkkábihukkábihukkábi....

 

 No ennyi mára.

Szólj hozzá!

Címkék: stb öreg mammer


A bejegyzés trackback címe:

https://seethefunnyside.blog.hu/api/trackback/id/tr88794681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása