HTML

Funny Side

I'm fed up.

Friss topikok

  • r ! d 3 r: @eS: •meguntam •nem látom értelmét •nincs rá időm de msnen megdumálhatjuk :P (2009.05.28. 16:29) zene
  • Harmincaska: seggáll =D (2008.12.27. 21:41) békávé
  • bpcj: Kösz :D (2008.12.09. 19:49) Oh my
  • #76: ezt myvip böngészés közben leltem sajnálom büntet (2008.11.28. 17:16) Ez+az
  • #76: Jó lett! Mindenben egyet értek+még annyi h sok embernek nem fontos de én minden nap közlekedek 50-... (2008.11.27. 17:45) I'm fed up+Bkv

Linkblog

2008.12.03. 18:01 bpcj

MÁDÖRFÁKÖRSZÁNÁVÖBÍCS

Miről is lehetne beszélni egy ilyen gyönyörű napon...

 

Hát persze.A mádörfákörszánávöbícsségről.Annyira bírom,hogy az emberek eltanulnak egy-egy szót és mindenhol használják ahol lehet.Marha jó mondatok születnek így,pl:"Te,a Peti olyan mádörfákörszánávábícsül öltözködik." vagy amikor valaki azt kérdezi,hogy "Megdzsalhatlak?",amiről az illetőnek általában fogalma sincs,hogy épp azt kérdezte,hogy "Megmenhetlek?".Van olyan,aki angol szavakkal egészíti ki a mondandóját,ha az illető primitív,akkor "Hé Karesz,megbasszuk azt a...sunát...[négy percig mélyen gondolkozik]...mádörfákör." ha a normál kategóriában van,akkor valami "Meg akarta askolni a csávót.".

 

VÁSÁROLNI

Tényleg nemértem mért jó ez bárkinek is.Voltam ma pont,két póló kellett,velünk együtt jött be 1 csaj az Europarkba,rögtön ment a New Yorkorbe,csak úgy kiszúrtam,elkezdett kabátokat nézegetni.Mire én meg haverom még ökörködtünk pár kirakatnál,meg megvettem a két szaros pólóm,ez volt 10 perc.Kb.Kifele menet,ugyan az a csaj,a New Yorker bejáratánál egy másikfajta kabátot nézett.ÖT MÉTERT HALADT 10 perc alatt.Szóval nem gáz,tényleg,én vagyok a hülye.Vásárolni kell,csak nem ENNIYT :D.ÉS a legszebb,hogy az esetek 99%ban nem vesznek szartse.És még a felük nemis öltözik,MÁDERFÁKERSZÁNÁVÁBÍCSEN!

 

Mónikaaaaa

Most láttam,hozzá lehet szólni a MÓNIKA SHOWhoz.Jipijéáéééé.

Nem adták le ezt az adást..."De ugye a picsámat kinyaltad?"

www.youtube.com/watch

Még mónika szerint is szar!

www.youtube.com/watch

OTTÓ!

www.youtube.com/watch

"Kinyírlak bazdmeg"

 

 

                         

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://seethefunnyside.blog.hu/api/trackback/id/tr90801963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása