HTML

Funny Side

I'm fed up.

Friss topikok

  • r ! d 3 r: @eS: •meguntam •nem látom értelmét •nincs rá időm de msnen megdumálhatjuk :P (2009.05.28. 16:29) zene
  • Harmincaska: seggáll =D (2008.12.27. 21:41) békávé
  • bpcj: Kösz :D (2008.12.09. 19:49) Oh my
  • #76: ezt myvip böngészés közben leltem sajnálom büntet (2008.11.28. 17:16) Ez+az
  • #76: Jó lett! Mindenben egyet értek+még annyi h sok embernek nem fontos de én minden nap közlekedek 50-... (2008.11.27. 17:45) I'm fed up+Bkv

Linkblog

2008.11.27. 18:08 bpcj

mégegy

Hi!

PUBLIC KISSING

Mára csak még egy téma,mivel folyamatosan foglalkozik vele mindenki,engem nem igazán érint,nekem semmi bajom sincs a dologgal de!Tegnap két buzi smárolt előttem 5 méterrel.Ne értsetek fére,a melegekkel sincs bajom,mondhatnátok,hogy ne menjek akkor mögöttük,de úgyesett,hogy pont ottvoltam.Igazából,nincs bajom a melegekkel,de megtörtént,hogy 1-2 buzi rámszállt már,így nem nyilatkozhatok pártatlanul.De könyörgöm ne kelljen már azt néznem,hogy buzi smárol,kibaszott irritáló.Lehetnék irigy is,de valahogy nemvagyok :D

Karácsonyi húzás szarság

Ahogy hallom baromi elterjedt szokás mindenhol,ez a "Jajj húzzunk karácsonyra és vegyünk ajándékot a másiknak" baromság.Kérdés:Mi a f@szért vegyek ajándékot bárkinek,akit rühellek? vagy fordítva,Mért vegyen nekem bárki ajándékot aki rühell?Ha valakit eléggé bírok ahhoz,hogy ajándékot vegyek neki,akkor majd veszek.De mért jó nekem,ha XY-tól kapok egy narancsot és egy tollat,BKL-nek meg veszek egy tábla csokit,ami úgyis elolvad és amúgyis lehet utálni.Komolyan a tanárokat nagyobb öröm megajándékozni 1-2 embernél,azok legalább szopnak velünk,hamár mi szopunk velük.Főleg a 12. végi tanárajándékozás a legjobb,ahol lehet venni nekik bármit,mert már úgyse mész vissza :D

 

A vadász elmegy vadászni az erdőbe,rálő a medvére,de az túléli.Odamegy a vadászhoz és megszólal:

'Vadász,rámlőttél,ezért büntetésből orálisan ki kell elégítened!'Mit tehetne a vadász,megteszi,amit a medve kér.

Másnap megy a vadász az erdőben,ráló a medvére,az megint túléli és így szól:

'Vadász,rámlőttél,ezért büntetésből orálisan ki kell elégítened!'Mit tehet a vadász,megteszi,amit a medve kér.

Harmadnap megy a vadász az erdőbe,rálő a medvére,az túléli és ígyszól:
'Vadász,vadász te szopni jársz ide.'

Szólj hozzá!

Címkék: szar karácsony tanár buzik


A bejegyzés trackback címe:

https://seethefunnyside.blog.hu/api/trackback/id/tr1791801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása