HTML

Funny Side

I'm fed up.

Friss topikok

  • r ! d 3 r: @eS: •meguntam •nem látom értelmét •nincs rá időm de msnen megdumálhatjuk :P (2009.05.28. 16:29) zene
  • Harmincaska: seggáll =D (2008.12.27. 21:41) békávé
  • bpcj: Kösz :D (2008.12.09. 19:49) Oh my
  • #76: ezt myvip böngészés közben leltem sajnálom büntet (2008.11.28. 17:16) Ez+az
  • #76: Jó lett! Mindenben egyet értek+még annyi h sok embernek nem fontos de én minden nap közlekedek 50-... (2008.11.27. 17:45) I'm fed up+Bkv

Linkblog

2008.12.17. 00:00 r ! d 3 r

játszom a tűzzel...

...komolyan, erre már nincs jobb szó. meghát amúgy is piromán vagyok egy kicsit, de most ezt átvitt értelemben értem.. A korábban említett BKV-s eset óta (ami múlt hét csütörtökön volt), betegszabin fekszek itthon, de itt a karácsony, és muszáj meglepni valamivel a szeretteimet…

na én majdnem egy 24ezer forintos igazoltatási bírsággal leptem meg szeretteimet, valamint 4 órányi kidobott idővel magamat, de végül megúsztam magas vérnyomással és percenkénti pulzusszámmal

szóval vaterán vásároltam egyik rokonomnak ajándékot, majd megbeszéltem az üzletféllel, hogy tali kedd 11kor a nyugatinál. szupi, húgommal együtt indultunk a tett helyszínére, persze bérletem még mindig nincs, a ház előtt a megállóban jutott eszembe hogy húbasszameg, nem hoztam pénzt bérletre… segáz, úgyse lesz belőle probléma… Hát lett! Ismét érintettem a ferenciek terét, ahol szokás szerint kallerek, de csak befelé, KIFELÉ NEM.. nincs mit tenni, vennem kell egy vonaljegyet, hát vettem… jó odaérünk, deal done, eladó elégedett, vevő elégedett, indulás haza, mert lázam van, fáj a fejem,  majd összeesek a szédüléstől, irány a metró. bejáratnál kallerek.. na bazmeg.. jó mind1 előkapom a használt jegyemet, benyomom a gépbe, úgyse nézik meg befelé, kifelé meg nem lesznek, hát voltak. ez egy ilyen nap… hallom mondják be a szokásos, veddelőajegyedet baromságot..  húgommal megbeszéltem, hogyha megállítanak, akkor ő továbbmegy, mintha nem is ismerne, én meg elrendezem a dolgot. mutatom a jegyet kaller kéri, hogy mutassam közelebbről. nézi-nézi, aszondja „újabb kéne” mondom magamban ajjaj bajvan…  hátaznincs.. akkor aggyá igazolványt. –azsincs  - kamuzom – akkor rendőrt kell hívni adategyeztetés céljából ami 24ezer forintomba fog kerülni.. kapta elő a mobilját, megkérdezte a nevem, én pedig beadtam neki vmi kamunevet…  még ott fontoskodott egy ideig, én közben körbenéztem hogy van-e a környéken szeku (olyan kopaszkigyúrt féle), és mivel nem láttam ezért  közöltem, hogy nekem erre nincs időm, és faképnél hagytam őket.

később kiderült, hogy olyan négy óra lett volna az egészrendőrségi hercehurca, ami azért 39fokos lázzal, fej- és ízületi fájdalommal, meg erős szédüléssel eléggé mellbevágott volna. ahogy a 24k-s bírság is így karácsony előtt.

aki meg most úgy gondolja, hogy majd szépen feldob engem a bkvnál vagy a rendőrségnél, az benézte, mert nincs is jobb dolgom, minthogy ilyen és ehhez hasonló sztorikat találok ki a betegszabim alatt

he-he

he

 

Szólj hozzá!

Címkék: bkv metró karácsony kaller bírság ferenciek kamu?


A bejegyzés trackback címe:

https://seethefunnyside.blog.hu/api/trackback/id/tr79827299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása