HTML

Funny Side

I'm fed up.

Friss topikok

  • r ! d 3 r: @eS: •meguntam •nem látom értelmét •nincs rá időm de msnen megdumálhatjuk :P (2009.05.28. 16:29) zene
  • Harmincaska: seggáll =D (2008.12.27. 21:41) békávé
  • bpcj: Kösz :D (2008.12.09. 19:49) Oh my
  • #76: ezt myvip böngészés közben leltem sajnálom büntet (2008.11.28. 17:16) Ez+az
  • #76: Jó lett! Mindenben egyet értek+még annyi h sok embernek nem fontos de én minden nap közlekedek 50-... (2008.11.27. 17:45) I'm fed up+Bkv

Linkblog

2009.03.04. 23:39 r ! d 3 r

aztabüdösku, holymotherfu...

ezek a szavak hagyták el a számat. jóokéé ez nem túl ritka eset, de ez most tényleg olyan, hogy – Kiss  Ádámot idézve – ez ez nálam nem a sima bazmeg, hanem ez már fuckyoubazmeg. és jó értelemben véve… szóval ez most nem fedup sztori.

szóval már korábban is szemezgettem az adidas csukákkal, de még sose sikerült eljutnom addig hogy bekavarjak magamnak egy párat. pedig a superstar tényleg nagyon jól néz ám ki, abszolút zsánerem, imádom első látásra beleszerettem… na de most komolyan, van akinek nem tetszik ez???

na ugye hogy nincs?! sosem volt igazán márkás cipőm. mondjuk nem mintha ettől kevesebbnek érezném magam, igazából nem is nagyon érdekel, hogy márkás-e vagy sem… nekem nagyon tetszik és kész

és akkor jön az adidas celebrate originality kampánya, és jön ez a video (amitől még durvábban kommersz lesz ez a dolog, és még jobban tartózkodnék tőle az elveim szerint), szóval jön ez a video, és jön az érzés is: így eltalálni, egy videot aztarohadt…  először ami elkap a zene. ismerős. Beggin’, de valahogy mégsem az amit én szintén a kommerszsége miatt megismertem. nem az a kommersz vacak amit egy madcon nevű tucat-árenbí bagázs feldolgozott (mert feldolgozták és ezt sem tudtam), és amit minden tinicsaj sikongatva énekel és elalál tőle, hanem annak az eredetije ami már több mint negyven éves dallam, és rohadtul falhozvágja ezt a szargagyi remake-et amiből slágert csináltak. és akkor a video. graffiti, vaaze már 50 éves az adidas.. robogósok, házibuli, zene parti, havin’goodtime, deszkások, és már nem is tudom sorolni. minden benne van, nagyon adja az érzést, és én is nagyon adom az érzést. ting tings, beckham, katy perry, kevin garnett, medence…  csak jönnek jönnek egymás után, és egyre mélyebb az érzés.. és a végén kitör belőlem.. BAZKI…. NEKEM…. EGY… ILYEN CSUKA….KELL!!!!!

 Celebrate Originality. Ez egy igazi REKLÁM!

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://seethefunnyside.blog.hu/api/trackback/id/tr74982175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása