HTML

Funny Side

I'm fed up.

Friss topikok

  • r ! d 3 r: @eS: •meguntam •nem látom értelmét •nincs rá időm de msnen megdumálhatjuk :P (2009.05.28. 16:29) zene
  • Harmincaska: seggáll =D (2008.12.27. 21:41) békávé
  • bpcj: Kösz :D (2008.12.09. 19:49) Oh my
  • #76: ezt myvip böngészés közben leltem sajnálom büntet (2008.11.28. 17:16) Ez+az
  • #76: Jó lett! Mindenben egyet értek+még annyi h sok embernek nem fontos de én minden nap közlekedek 50-... (2008.11.27. 17:45) I'm fed up+Bkv

Linkblog

2008.12.07. 20:46 bpcj

!

Komolyan nem hiszem el néha az embereket. Ma kinnn kellett dolgoznom a házunk előtt az utcán és amíg az embernek nincs feladata vagy elfoglalja magát mint az ukránmunkás(a.k.a. nem csinálni semmit), vagy elfoglalja magát. Én spec. Toldi módra emelgettem lapátokat mire azt vettem észre,hogy egy mami a sarokról bámul és szörnyülködik.ÉS bizony mutogat egy "mammertestvérnek" :D. Komolyan mondom két néni ott bámult én meg csak röhögtem lapátokkal a kezemben,elég égő,annak azért örülök,hogy nem hívták a rendőrséget vagy a mentőket.Még azon néztem voltna,ha odajönnek és elkezdtek volna szavalni nekem a nagyik,mondjuk a "Kossuth Lajos azt üzenete.." vagy valami hasonló dalt :D. Nagyot mókáztam volna,mindenesetre Bro 'lil' Mammer és Bro 'shoppin'bag' Mammer elvonultak,abban a hitben,hogy a kerületükben egy közveszélyes alak él :D. Aki ismer,az a toldis-lapátos képen láthatja myvipen/iwiwen :) .

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://seethefunnyside.blog.hu/api/trackback/id/tr33809970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása