HTML

Funny Side

I'm fed up.

Friss topikok

  • r ! d 3 r: @eS: •meguntam •nem látom értelmét •nincs rá időm de msnen megdumálhatjuk :P (2009.05.28. 16:29) zene
  • Harmincaska: seggáll =D (2008.12.27. 21:41) békávé
  • bpcj: Kösz :D (2008.12.09. 19:49) Oh my
  • #76: ezt myvip böngészés közben leltem sajnálom büntet (2008.11.28. 17:16) Ez+az
  • #76: Jó lett! Mindenben egyet értek+még annyi h sok embernek nem fontos de én minden nap közlekedek 50-... (2008.11.27. 17:45) I'm fed up+Bkv

Linkblog

2008.12.19. 20:20 r ! d 3 r

jónap

a mai nap kifejezetten jó volt… tök komooooly… de tényleg. szal újra mentem suliba (na nem emiatt), ez volt az utolsó tanítási nap (de azért holnap még be kell menni pár órát elhúzni, csak hogy elkúrjuk a hétvégét…), vettem bérletet, és nem baszogatnak nyaggatnak tovább a kallerek ellenőrök, dupla önbizalomtunningot kaptam fél12 és háromnegyed2 közt, majd a ferenciek terén hazafele menet breaktáncosok tartottak bemutatót. amit a nagy bépészitiben (budapest) még sose láttam. a váci utcát kivéve. amúgy utoljára ilyet idén tavasszal láttam párizsban (ami egyébként egy undorító város.. az utca közepén folyó kanálistól kezdve, az angolul beszélni nem hajlandó franciákon át, a budapestinél is több csövesen keresztül, egészen az undorító kéregetőkig), de ott meg nem furcsa az ilyen... végül pedig találkoztam egy régi ismerősömmel.

hát ennyi, azért még lehetne fokozni, de nem vagyok elégedetlen, úgyhogy örülök ennek is. és asszem egy ilyen nap után kell kiírni a gondolataimat…

amikor a mammerek meghiúsítják a flörtöt…

pont hazafelé tartottam, felszálltam az egyik bkv járatra, majd kis idővel később észrevettem, hogy egy csaj (kibaszottul) csábító pillantásokat vet felém. érdekes, hogy ő küldött hamarabb jeleket felém, nem pedig fordítva, mert egy lila combközépig (de inkább combközép-felsőig) érő kabát volt rajta, hogy ezen kívül mi, azt nem tudom, mert combközép-felsőtől lefelé már csak a kurvaszép lábai voltak, meg egy kisebb csizma, és arcügyileg is eléggé rendben volt a csaj. egy megállóval később próbáltam közelebb kerülni hozzá meg egy kis beszélgetést kezdeményezni. ám ekkor felszállt három mammer, akiknek mintha küldetésük lett volna ezt megakadályozni, és befurakodtak a lány meg közém, és valami egészen nyakatekert pozícióba hozták ezzel a hölgyet. sajnos már csak annyira futotta ezután, hogy  a helyzeten összemosolyogjunk, ezután leszállt. remélem látom még…

osztálykarácsony’08

Kollégám már ecsetelte eme ajándékozási ceremónia feleslegességét, túllépve azon, hogy kihúzhatóak olyanok is, akiket személy szerint rühellünk, nekem sikerült olyanokat, akiket annyira azért nem. na nekem sikerült kihúznom, ugyanazt, akit már egyszer korábban is,szóval nagy bajban voltam ajándékválasztásnál. az illetőről illik tudni, hogy motorb*zi, annak idején egy motorrmakettet vettem neki, most milyen lenne megint ugyanazt adni?! végül tegnap az utolsó pillanatokban sikerült találni egy motoros naptárat, ami részemről elég hasfájósnak tűnt, de szerencsére a megajándékozott (látszólag) örült neki. hogy én mit kaptam? mielőtt megmondanám, mondok egy kis sztorit: a múltkor egyik bevásárlókápéban láttam törülközőket, amelyekre mindenféle nevek voltak felírva, és elgondolkoztam rajta. a picsába is, kurvára nem örülnék ha valaki ilyet venne nekem ajándékba!! gondolom már rájöttetek, hogy hát pont ezt kaptam.. b*sszameg, boldog karácsonyt :D

grátiszba egy kicsit hosszabb olvasnivaló, de szó ami szó, megéri: KLIKK

Szólj hozzá!

Címkék: bkv break ajándék 2008 flört hellókarácsony ferenciek mammer szemezés


A bejegyzés trackback címe:

https://seethefunnyside.blog.hu/api/trackback/id/tr51832189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása